Haha Kissen då!

Nu har Flora totalt tröttnat på att jag sitter vid datorn. Först söker hon uppmärksamhet genom att flyga kors o tvärs över hela golvet och sparka omkring leksakerna. Jätte kul? Ja säkerligen.. Men tyvärr så tröttnar hon och tycker att jag ska va med, så hon kommer och kryper intill i soffan, funkade lite men inte jätte mycke, då ställer hon sig framför datorn i knät på mig. . Oj va bra ja såg då, och tillslut så ja sjävklart, då ska vi klampa lite på tagenterna också, åh så kul. Ne men hon är söt hon. =)

Nu ska hon få sin vilja igenom, nu ska vi gosa o leka innan det är sovdags! Godnatti!

För er som inte vet och kanske undrar.. Flora är en katt :D




Hittar ingen bild på Flora så här kommer en några år gammal bild på mig och en annan kissekatt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0