Hej kompis! Lustiga sammanträffanden dåå!:D

Haha jag måste bara skratta ner mig och skriva av mig. Tessan och Skurt kom på en sak. Himla kul om man tänker efter.

Gurra och jag, vi är lustiga vänner, konstigt nog väldigt olika. (och nu skippar jag sången där..)
Men de här är lite kul, vid ett flertal tillfällen har vi kommit på saker vi har gemensamt. .


Skurt - När fyller du år?
Jag -  8e juni, du då?
Skurt - Jag med!  (bådas födelsedatum är 890608, o inte hade vi en nys om det förrän 20 års festen skulle planeras)


Skurt nästa gång - Jag ska flytta snart!
Jag - Åh, Jag med!
Skurt - Till en etta?
Jag - Ja, du med?
Skurt - Ja, när flyttar du?
Jag - Runt första juli, du då?
Skurt - jag med!


Skurt - Jag ska skruva ihop en tv bänk idag, den är jätte krånglig.
Jag - Haha roligt, vad har du för någon?
Skurt - En vit högblank från ikea med två lådor och tre luckor, lite längre.
Jag - Grattis, den är ett helvete att få ihop.
( JA, de va precis samma tv bänk som jag hade.)


Tessan - Vad gör du ?
Jag - Jag ska städa
Tessan - Va fan de gör ju Gurra med!


Hallå vad är de här? tillhör det också till slumpen att han har en stora syster och jag en store bror i samma ålder? Ännu mer till slumpen att hans syster heter Emma?


Haha ibland är världen bra lustig. :P O de där va nog garanterat bra lustig. Föresten så har de ryktas att vi har samma dammsugare också numera. Haha gud..:D




När jag tittade på bilden såg jag i alla fall en sak vi inte har gemensamt. Längden hahaha :D


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

HAHAHAH n är ju som gjorde för varandra ;)

2009-10-01 @ 17:47:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Palm

HAHAHA kiss i byxan roligaste inlägget!

2009-10-01 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0