Inte okej.

Jag somnade illa kvickt förut, vaknade strax före idol o insåg hur lite jag hunnit göra av det jag skulle hunnit. Typiskt.. Och inte hade jag ätit sen klockan halv 12. Men jag tog mig i kragen och gjorde en riktigt smarrig tacopaj, snart ska ja plocka iordning lite här hemma också..

Så, för något halvår sen trodde jag inte att jag skulle bo själv, laga mat själv, städa lägenheten själv, ha en massa räkningar osv. Ganska många vuxenpoäng runt de där om man frågar mig. Men nu ska jag ta poängen några steg längre. Nu är det dags, jag ska börja träna och jag ska göra det ordentligt. Förhoppnings tar jag och johanna tag i det redan på torsdag och jag verkligen längtar!

Ska bli skönt att få de allra sista fullbordat, det är faktiskt helt fantastiskt skönt att träna, man mår såå mycket bättre, och jag menar hur jobbigt är det egentligen nu när jag bor med friskis runt hörnet i stort sett.?

Ni som håller till på friskis? Några råd på bra pass? :D  Jag vill på johan oddmans! Hans pass för en tid sen va ju riktigt bra! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0