Like a poppispåse :)

Haha jag värmde en panpizza nyss, oså glömde jag klippa bort ena hörnet sådär som man ska göra. Fick en liten chock när jag kom ut o påsen va stor som en popcornpåse haha :D Skojjigt. Ingen vidare mat men oj va gott de är med en liten panis då o då. :) I alla fall, nu måste jag nog kila, har ett paket och hämta ut och sen ska jag sola. Very nice, yes indeeed. Sen I do not know.. Sitta och längta till imorgon? underbart med helg. :) Ibland funderar man på om de vore bättre någon annanstans men tyvärr så tror jag att man alltid vill ha de man inte har. Vill man ha sommar och värme så känner man alltid att de skulle va så mys med vinter och tvärtom. Och när man snackar vardag och helg så handlar det nog inte jätte mycke om vad det är för dag och var man är utan snarare vad man gör av dagarna.

Det ska bli en bra höst. Och tjaaa, vad ska man säga, de kan inte bli annat än bra med alla godnosar man har runt om sig. Underbart. :)

 Dags att springa.


Kommentarer
Postat av: tesseli,

längtar!! :)

2009-09-24 @ 22:40:14
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahahha lyckat med panpizzan :D

2009-09-24 @ 23:29:40
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0