Naatti.

Jag hade velat lägga in en massa bilder och klipp här just nu, o ja hade velat sitta här mycket längre, och jag hade velat sova ut hela morgonen. Inget av detta kommer dock att inträffa, ska kurra ner mig under tycket typ (tittar på klockan) NU! Annars orkar jag inte morgonen dagen. Nu är jag ju dessutom bänkad på golvet på jobbet. Klantig som jag är skulle ja sänka bordet lite på jobbet, men sen gick de inte o höja igen, o då testade ja sänka knappen och det blev ännu längre.

Så nu sitter jag där på en stol mig ett bord nere på marknivå. En kudde vor likom mer användbart än kontorsstolen haha.

Och nej nu är jag trött. och jag har ont i magen, jag och Emelei lagade pannkaker och muffins förut, muffinssmeten bidrog till magont. Pyttsan!

nej nu måste jag verkligen sova, godnatt mina kära! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0