OJ what an evening.

Jag tänker inte börja med att berätta om helgen som faktiskt var otroligt otroligt bra utan jag tänkte berätta om en väldigt väldigt hetsig dag, nämligen idag. Jag jobbade idag och hade som vanligt sjuukt mycket att göra. Slutar egentligen halv 5, sen undrade dom om jag ville med på IFK, de började sju så de skulle ja ju hinna. Sen skulle dom hämta mig runt 10 över 6, och jaa, klockan 6 rusar jag från jobbet för att hinna hem o ta på mig varmare kläder och förhoppningsvis slänga i mig en pan pizza. Jag skiter i trafiklysen och springer förbi varende rödljus, men jag gjorde det med lite kontroll så jag lever.

Och jag hann äta min pan pizza och byta om utan att bli sen. (vilket beror på att dom kom lite senare haha )

Sen blev de fotboll med Tessan Ewe Alem och Gurra, himla trevlans, vi blev tillslut helt inne i matchen o varenda gång något hände hörde man ewe skrika AAAAHHH och mig skrika OOOOOOHHH I alla fall så va de kul. Mötte Amanda o Emelie också ett tag men sen blev dom spårlöst försvunna så dom såg man inte igen :D Efter matchen blev de en fika på fräcka där alla va för trötta för att va seriösa, hetaste samtalsämnet var flugorna som surrade omkring i rummet och att Skurt va cool nog att knäcka en med bara händera. Som sagt.. är det de hetaste samtalsämnena.

Sen bildade vi en tävling. Försten att uppdatera statusen på facebook. (som sagt vi var trötta). Viktigt att nämna är att jag vann. Haha . Man får faktiskt ta till vilka medel man vill. Är man inte lite lurig så kan man inte vinna så överlägset. Haha. Thank god mobiltelefoni hihi :D










Godnatt, dags att krypa till kos.!


Kommentarer
Postat av: tess

våra samtalsämnen är bäst :D

2009-09-22 @ 10:10:16
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m

HAHAH klart du är först annars skulle de va konstigt ;D!

2009-09-22 @ 13:31:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0