Paaain, I want to go back!!

Ja, det finns en sak som verkligen känns som smärta just nu, jag har fått lite bilder från Even och man tänker ju lite tillbaka. Och jaa, sommaren va snabb men den har nog varit ganska bra ändå. Bara så sorgligt att inse att de är höst, men sen kan jag samtidigt se fram emot hösten. Det är lustigt de där, vet inte riktigt hur jag känner. Egentligen skulle de va varannan månad eller något, förstå va bra de vore! Då skulle man inte hinna deppa ner sig i mörkret så som man gör på hösten/vintern. Och så behöver man inte tänka på den där lilla detaljen som ibland är svår att släppa i höstmörkret.

Vore de inte för alla underbara som bland annat varit med på alla små event här nedanför, vad vore de då?





Alltså bara en så himla kul bild som säga A LOT om kvällen om man säger så. VK i all sin glans :D





Tomas Ledin, så härligt :)







Ölbrännboll på Himpis.






Nattbad och piknick!







20 års fester och poolparty. Jag vill tillbaka. Vill ha mer!

Jag skulle kunna go on forever. Men de ska jag inte. Nog är nog.

:)




Kommentarer
Postat av: tessan

framåt emma, se framåt :D ska bli bästa hösten!

2009-09-23 @ 23:44:16
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0