Perfect friday

Gårdagen va faktiskt kalas lugnt och kalas bra!
Efter jobbet sprang jag in en sväng på stan, det handlades en jeansskjorta och två linnen. Behövdes lite nytt kan jag tala om. Sen va de dags för basket med en massa vänner, Dolphins vann överlägset så det va inget jätte spännande match om man säger så. Och jag va mer otroligt rastlös men nästa match är vi nog där igen, de är kul :) Sen åkte vi alla åt varsit håll och köpte mat, vi möttes senare upp utanför mig, Emma droppade av direkt efter matchen och sen droppade även Pallepalma och Jocke av. Vi resten njöt av himlans god mat. Gurra tillkom strax och ungefär i tid med det så droppade Amanda och Emelie av för att dom bestämde sig för att gå ut. Dom erkände det inte riktigt men jag tror det berodde på att deras goodies va i vimlet ;) True? :P

Kvar blev jag Ewe, Tessan, Alem och Gurra, vi såg Alvin and the chipmunks. Den är ju så bra, dom är så himla söta, en liten Theodore vore inte så dumt att ha, gullesaken själv liksom:D Under filmen fick Even ett akut samtal och blev tvungen att gå.

Efter filmen fick vi en knas idé, vi fick för oss att testa om de gick att åka madrass nedför trappan. Vi satte oss alla fyra på rad och hoppas på en hejdundrans fart och trodde nästan att vi skulle slå halvt ihjäl oss. Men de gick faktiskt inte vidare fort :D Verkligen ett steg i taget .. Vi konstaterade att vi skulle testa med en luftmadrass någon gång istället haha. Sen blev det ännu en film som jag kanske såg halva av, jaa lite trött och ja blev liiite mobbad. :D Men så fort filmen va slut va ja jäättepigg igen och det pratades och diskuterades ett bra tag :D

Slutade väl med att jag grabbarna gick runt fyra och jag och tessan gick o la oss strax därefter. :)


Ikväll blir de fest! :)













Kommentarer
Postat av: tess.

ääääälskar våra fredagar! :)

2009-09-26 @ 11:40:07
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

HAHAH de där med madrass i trappan lät fan kul :D!

2009-09-26 @ 16:45:35
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0