Tårögd!

Jaa, hur kan man bli annat? Desperate Housewifes, åå så totalt livrädd jag va där ett tag! Och oj va ja inte ville att de skulle va slut. Men snälla visst va de väl Susan han gifte sig med och inte den andra häxan? Det här är de bästa med höst och vinter, massa bra på Tv, soffmys med tända ljus och gott gott. Det ska bli en bra höst det här. Oslagbar. Och då ska vi inte tala om vintern som kommer såsmåningom :) Så härligt! Massa härliga myskvällar, utgångar, basketmatcher o resor o mycke mycke mer. O än är det inte slut på 20 års fester. Nästa står på Schemat redan på lördag när det är Pontus tur :) Jag vill ha helg nu!


När det gäller en sak så blir jag faktiskt lite besviken på mig själv, varje dag lovar jag att gå och lägga mig överdrivet tidigt för en gångs skull, men gör jag någonsin de? Näe. Och varje reklampaus dom senaste två timmarna så har jag lovat mig att städa lite åt gången. Gjorde jag de? Näe, jag har nog inte rest på rumpan för en sån sak inte. :D

Nu är jag tårögd och sentimental sen Desperate och dessutom genomtrött, det blir ett sista ryck medans jag borsta tänderna när de gäller städningen, resten får jag ta imorgon. Och imorgon är de Bubbelfest på Nordik, 3 års jubileumet. Dit tänkte jag faktiskt ta mig tror jag, dom har så mycke fint! Kanske just de ja letar efter? Och nog kan de dessutom va kul att träffa Nordikarna igen :D Inte varit där o tittat på evigheter känns de som :D

Men nu, godnatt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0