Tjudelosan!

Angenämt att vara tillbaka här på kära blogg.se igen, kanske kanske inte? Vet inte ens hur jag har tid med detta . . . Eller mjaa, de har jag väl egentligen inte, jag mera tar mig tid om man säger så. För det är ju otroligt nödvändigt och nyttigt att uppdatera detta lite  ? Not! Men facebook däremot kan ju anses lite nyttigt att uppdatera sig på, och även andras bloggar så då tänkte jag, Tjaaa, varför inte vara en adorable liten människa och göra ett litet avtryck som förmodligen inte roar andra människor jätte mycke men däremot kanske det kan hjälpa en annan rastlös själ att låta tiden gå? Och sånt behöver man ju ibland. Inte jag dock. Men jag kan nog tänka mig att en del kanske kan behöva det...


I alla fall så är jag en alldeles för busy tjejja idag för att kunna berätta om den händelserika helgen för er tyvärr, jag hoppas att ni tar er igenom detta och inte ser det som en jätte stor sorg. Om sorgen återstår så kan jag tipsa er att fördriva tiden till nästa inlägg genom att rulla på tummarna eller varför inte, om ni har en lekkamrat, köra sten sax påse. Jag varnar er dock att inte utmana mig på det sistnämnda då jag har knepen som klår allt. Whoala!

Idag har jag i alla fallens försovit mig. Otroligt duktigt, jag va fullkomligt vaken vid 6 tiden men sen kom katten o kröp sådär mysigt intill så jag kände mig så elak att gå så jag klappade henne lite och tänkte att duschen kan vänta i fem minuter. . .  2 timmar senare vaknade.. Aj då!

Nog om försovningar, det är ju trots allt inget att skryta om. :D Idag har jag tillverkat något av de bästa jag vet med några av de bästa jag vet. Jag har nämligen gjort Tacos med Ewe och Tessan. SMASKENS! Efter det blev de en del prat och idol för att sedan springa ner till filmstaden (okej jag erkänner... gå i slowmotion ner till filmstaden) där mötte vi upp Emma Och sen såg vi bästa filmen.! The Ugly Truth. Otroligt bra film kan jag lova er ! Måste ses, älskar allra mest ett klipp där någonstans och ni som har eller kommer att se den förstår vad jag pratar om för klipp:D Klockrent. För att låta sådär väldigt entusiastisk :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0