What A Night!

Ja den här helgen har minst sagt varit riktigt bra.! Som jag skrev så va de party på schemat igår kväll, vi va några hos mig till en början, frågar man mig så va de riktigt kul :P Sen blev de hugo vilket antagligen inte är någon större chock för någon. Det är nog inte heller någon chock att vi ville ha mat sen och hamnade på donken. Jag tessan alem palm och ponta köpte med oss maten och gick upp till mig och stojjade. En del av dom va dumma nog att shotta ren bacardi men jag och tessan kände oss inte riktigt så sugna på de om man säger så. Sen gick Alem och ponta och så småningom så satt vi kvar som fyra muppar på raken i soffan och sov. Klockan va ju en del, jag vaknade till av att jag inte sov vidare bekvämt imorse och la mig i sängen istället, nästa gång vi vaknade va klockan typ ett. Och vi alla undrade samma sak, vart va gurra, även kallad skurt och när gick han?

Sen gömde vi pallepalm som inte mådde så bra i överkastet och gick och köpte dagen efter maten, WOKTIME. Min absoluta favorit, sen åts de och sågs på film. What happens in vegas, och vilken varelse smälter inte av Achton himselt. (hur de nu stavas) I alla fall. .  Såå charmig !

I alla fall, fick en tanke förut när jag diskade. Hur kunde vi använda upp hela 7 shotglas, 7 vinglas och 16 vanliga glas? :D

Nu måste de sovas känner jag. :) På återseende! Pussilagoo







Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var sååå borta :D hhihi.

2009-09-28 @ 09:18:00
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0