Älska Nelly!

Jag måste erkänna att jag tycker Nelly är extremt bra och har extremt fina kläder. Jag längtar efter beställningen som borde komma i nästa vecka, 2 klänningar och ett par vita låga converse. Sen ska jag hurta ner mig. :) Promise! Men det är så kul att känna att kläderna är lite udda och att det inte lyser skyltat att kläningen kommer från H&M eller gina typ. Så att frågar man mig så är det lätt värt att lägga ner lte lite extra och beställa! :)






En av klänningarna som borde dimpa in på gott om mål nästa vecka :)
Förhoppningsvis väldigt fin en trädgårn kväll med jeansjackan !


 

Två saker av det ja fick hem den här veckan. Älskar båda två, hur kan man inte längta till i sommar nu? Lite brun till de där så är de ju great!


ska se film nu, sen MÅSTE jag bara berätta vad som hände i onsdags på den alldeles galna kvällen och framförallt igår angående min borttappade väska. Helt sjukt mysko de där. Ibland blir man verkligen förvånad säger jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0