Bra bra söndag!

Då har ännu en helg gått, lika fort som vanligt. Helt sjukt va skönt det va att jobba i lördags, 6 timmar kändes som en halvtimma. :) Inte helt fel,. På kvällen blev det de som jag lovat mig själv att jag inte skulle göra, gå ut. Kom iväg ganska sent eftersom det inte var tänkt, medans ja väntade på resten satt jag där vid köksbordet med ett glas vin och missen i knät.

Mysigt, klantig som jag är så råkade jag vippa vinglaset över mig själv, det blev att ta till hårblåsen. Sen tog jag ett glas till, och precis när jag stog med jackan och skorna på och skulle möta upp resten så kom klantigheten tillbaka. Ja då tappade ja ju förstås hela systemetpåsen på golvet. great. Vin över hela halva golvet. Och jag blev desto senare.

Slutade med att jag tog en taxi, från mig vid söder tull, till halvars. Illa, I know. Och lite ja fick höra de när hela gänget stog där o såg att jag kom i en taxi. Haha typiskt, ja som trodde dom skulle stå på andra sidan o inte se mig. haha. I alla fall, förfesten va kul, krogen mindre kul. Inte så mycket mer att säga om det.

Men söndagen. Den va riktigt söndag. Skönt kan jag lova. jag och mandus skulle ta en promenad, men det började regna och då blev de en fika på fräcka istället, och sen en promenad. Skönt som tusan. Efter det blev de grillat med familjen i eneby och nu sitter jag uppkurrad i soffan, myser med kissen och ser 8 mile. Perfekt. Som grädden på moset skajag gå o fixa lite varma bär med kesella. That's perfect! lovely sunday.







Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blev en riktigt bra helg och en riktigt bra söndag :)

2010-04-18 @ 23:44:08
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0