Faboulus friday!

Idag var jag faktiskt ledig från jobbet, jag hade ingen direkt anledning, utan mest bara för att. Och det var helt makalöst skönt! :)

Började med att vara hurtig på mitt fjärde friskispass den här veckan, o ja, jag kan tillägga att det kändes att det var de fjärde! Helt otroligt! Sen blev de att gå hem och loppa sig lite, diskutera allt och inget med Madde och ta igen träningen genom att äta några chips som stod kvar sen gårdagen.. Gött !

Sen blev de en sväng med Amanda bort till nya Hageby, och nä de såg väl inte så pjåkigt ut de där? Som man är så kunde man inte låta bli att lägga vantarna på en klänning som vore ett underbart alternativ till midsommar. Very nice.

Tidsoptimister (right) som vi är, så skulle vi hinna göra hageby, stan och dessutom äta en god lunch. Efter hageby blev de snabb race till stan för att köpa med mat, och sedan gå upp till mig, mata oss, mata katten och sen gå vidare. Då va de basket på kartan med Tessan och Emelie, och muppgrabbsen som är kartiga :)

Efter matchen lyxade jag och Mandis till det och gjorde chokladbollar, så makalöst gott! :) Se lyssnades det på musik och diskuterades in i de sista. Nu är ja trött som aldrig förr, godnatt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0