Just because.

Jag kan nästan lova att du som läser de här skulle få dig ett riktigt gott skratt om du såg mig just nu.  Jag sitter här nerkurrad i en filt, fullt med stearinljusöverallt och ansiktsmask. Och det bästa av allt, det är så himla kul o göra grimaser när ansiktet är såhär stelt, Haha oh my.

I alla fall så här dagen varit döden. Är så trött, skulle vilja somna o sova i ett dygn. Men de finns det inte  tid för. Åkte och köpte nya blommor förut, mina är inte vidare levande längre så jag kan lova att det fanns behov. Dessuom finaste magneten. Lovely. Man kan inte göra annat än tacka mor o far, blommor är så mycke än vad ja trott, en blomma 400:- ? Sjukt.

Det återstår bara en sak att säga. ÄLSKAR tacopaj med lite god sallad och ramlösa till. Kan va de bästa som finns ! Men nu måste jag tvätta fejjat :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0