Lovely spring!

Jaa, kan inte säga mycket annat än älskade älskade vår! Trots att jag jobbat som vet inte vad den här veckan och haft massa att göra så blir man direkt lika inspirerad på allt när man kommer ut på lunchen eller efter jobbet. Solen gör ju förjäkla mycket rent ut sagt! Kan ni tänka er att för bara någon månad sen drygt så va det kölsvart och vitt, tänkte ja skriva men oj så tokigt de blev, kanske ska vara lite tydligare, Mörkt ute och snö överallt. :D

Träningen inför sommaren är på full rulle, och oj oj den här veckan va vi nog lite extra duktiga jag o annie, tur att man har någon som drar dit en ibland annars skulle de väl aldrig bli av.. Å andra sidan så borde ja ta de lugnt nu när jag lyckades göra något med rejält med min vad, ännu en gång. Åter till långpromenader, men det är lugnt, ja älskar dom i vårsolen :)

FYI, första halvars glassen är äten! Och den var underbart god, as always. :) Alemi alibaba och pallepalma fick med mej dit igår, och där var min nyttiga vecka förstörd men oj så värt ! Och vad tog jag om inte det gamla vanliga, mjölkchokladglass, mjukglas och saltlakrits strössel! Yummie!

Bara för att fortsätta prata på om allt och inget
så tycker jag lakrits är skumt. Jag tycker inte ens om det, jag hatar lakrits godis, men oj oj oj så gott det är med tuggummi eller glass, eller ännu bättre, strössel! Hur kommer det sig egentligen? Borde det inte vara antingen gillar man det eller så gör man det inte? :O Skumt de där. Och totalt oviktigt så det är väl lika bra att avrunda där...

Bye bye!


 










Kommentarer
Postat av: madde

när vi köpte glass på breda vägen tog du alltid polka och indianströssel =)är det glassgrej där fortfarande?

2010-04-16 @ 09:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0