I'm goood!

Javisst, duktiga jag hoppade över en utgång ikväll och jag känner mig stolt! Det var minsan starkt gjort, och inte nog med det starka. Jag pallrade mig dessutom till Komvux för ett möte inför distanskursen. Hon sa att distanskurser är det svåraste man kan läsa men åh jo! Jag tänker inte ge mig! :)

För att ge mig själv litte cred för mina insatser idag så har jag haft en riktigt härlig kväll med Linda! Det blir alldeles för sällan helt enkelt men vad gör man när båda hur tusen saker omkring sig oftast? Det är ju helt enkelt full rulle! Men vill man så går de :)

Nu väntar jag på någon beundransvärd. Och jag är nästan pirrig i magen så mycke jag längtar till imorgon. ! Me like . <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0