It´s been a while, again.

Ja, bortsett från de tidigare inlägget idag så var de nog en evighet sen jag skrev.. Trots att både emelie o amanda försökt få mig till de några gånger så har de liksom helt enkelt inte blivit. Har haft fullt upp med sommar. Det har varit underbart! Underbara kvällar, underbara resor, korta och kanske några lite längre. Underbara konserter. Underbara kvällar med mina vänner. Skratt & vin. Det gillar vi starkt skulle jag tro!

Det känns lite sorgligt just nu att liksom inte veta vad som händer i höst. Hur kommer allt att vara? På lördag har vi avskedsfest för Amanda, min fina vän som minsan tänker lämna oss här hemma och istället se en helt ny värd som en reseledare. (Hon stal min dröm din jekeln ;) ) Vad ska man säga? hur kommer de gå? Amanda är Amanda, och ja jag vet att du läser de här och nej. Du och din plats kommer aldrig kunna bli ersatt av någon. De blir tomt utan dig! :) <3 Men snart är du tillbaka haha.

Och vi ska inte tala om ifall Ewe åker till i vinter. Då gråter jag nog ytterliggare en skvätt. Trots mina andra godnosar som är kvar här med mig :) Men alla har ju sin plats. Så de så.

Nog om sorgligheter annars kommer jag börja gråta :)


Nu måste jag trösta mig i famnet till något sött tror jag. :) Natti.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack dessamma, det värmer verkligen!!<3 :)

2010-08-22 @ 23:46:59
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0