Nothing left to say.

Jag vet mycket väl att vissa stunder bör man inte skriva blogg. Det kan vara dumt och korkat ibland bara för att i vissa lägen kan saker tolkas och komma ut så himla fel. Och det är ju bara bra dumt. Så jag ska försöka att fatta mig kort. Men jag har inte så mycket och pyssla med så ja känner ändå på något sätt att jag liksom ville skriva någon rad istället för att sitta här och buttra. :)

Ibland kan tjejer vara makalösa. Jag tycker inte alls om att erkänna det, men det gör jag faktiskt. Killar kan vara så mycke enklare! Kan vara därför jag gillar att dessutom vara omringad av bra killkompisar utöver dessa braiga töser jag har omkring mig.

Man kan dock behöva stanna upp ett tag och tänka till. Lära sig uppskatta det man har och visa att det betyder något. Precis så som du vill att dina vänner ska vara mot dig, så ska du vara mot dom. Kan handla om positiv/negativ, snål/generös, omtänksam/inte alls lika omtänksam. Osv. Jag tror ni förstår vad jag menar. och ni alla kan väl låten?

"om du har ett äpple vill du dela det med mej.. " Den har minsan lite poäng.

Nu ska jag göra det bästa av situationen, halta omkring på min onda tå, städa plocka iordning och tända oändligt massa ljus :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0