Bästa kvällen!

Gårdagen eller gårkvällen om man kan säga så blev sjukt grym! Jag och Ewe började med väldigt god mat hemma hos mig sen såsmåningom så dök Emelie upp, vi festade till det ganska rejält här hemma hos mig med högsång till en massa gamla klassiker. Vi gick sen vidare till Putte och Tess som hade inflyttningsfest, där höll dom flesta till i vårt kära kompisgäng, och OM vi var peppade! :) Hann inte va där så länge då vi kom runt 22 och skulle tydligen åka vid 23..

Men dom flesta kände att vi inte hade fått röjja loss ordentligt än så ingen va riktigt redo för krogen så hela gänget drog sig vidare hem till mig igen, där blev de dans, sång o stoj på riktigt! Finns väl inte så mycke mer att säga än att hela kvällen va sjukt bra enligt mig. Vi är verkligen för braa, har ju nästan bortskämt kul varenda gång!

Även krogen
som vi så småningom dök upp på erbjöd en sjujäkla kväll rent ut sagt, bra bra, me like! :) Flitig som man är så plockade jag undan varenda glas och flaska inatt runt 4-5 medans jag pratade i telefonen, OM jag va glad för de när jag vaknade i ett städat rum. Köket vill jag dock inte se för ja va inte så pass energisk så att ja diskade också, det fick minsan vänta.. :)







Haha på tala om happy face! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt, riktigt, riktigt grym dag igår!!! :D

2010-02-14 @ 14:30:05
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0