Bullshit

Jag hatar skitsnack. Skitsnack kan slänga sig i väggen. Varför gå o säga all denna crap bakom ryggen, säg det direkt, rakt ut. Den man minst tror de om kan va den som säger mest. Man är minsan inte säker med någon så de är bara hålla tyst. Aldrig säga vad man tycker eller känner, det är likabra. Kanske ska man inte säga eller göra någonting alls så att folk inte har något att prata om? Aldrig erbjuda sig eller ge ett förslag utan bara glida med. Göra som alla andra och framförallt inte ha någon egen vilja? Det är ju också en idé som låter klok för nog kan folk prata, de vet vi väl alla. Men varför? Varför dra ner folk i andras ögon bakom ryggen. Lär dig historien först tack. Å så trött på det!

Hur länge ska man orka? ska man behöva ta det? Just shut up.
Jag tänker då fortsätta tycka och tänka högt. Erbjuda mig, inte erbjuda mig ge förslag och säga om jag tycker något är fel. Tänk om inga skulle våga stå för vad dom egentligen tycker? Då skulle det finnas en ledare i alla gäng och sen bara små dvärgar som följer efter och är rädda som möss.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Bli aldrig en som bara följer efter och inte har någon egen vilja!! Världen skulle vara så tråkig och falsk om alla var så..

2010-02-16 @ 23:35:38
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0