Emelie (ville skriva ett smeknamn här mellan) wieselgren

Och nej, smeknamnet jag tänkte skriv va inte lilla My, o ja tänker inte säga vad det var föör då får ja typ stryk :P
Men i alla fall, ja skrev att jag skulle skriva vilka låtar som påminde mig om vilka vänner, Woilla! Ja börjar med Emelie Pemmelie.



Den ena låten är så Emelie bara för att hon va feg en gång i tiden, innan vi ens kände varann. ungefär, men de är en lång historia och den kanske inte uppskattas här så ja skriver nog inget mer. haha. Men den blev bara så du! (hon) haha. :) Sjukt bra är den dessutom, älskar den! :D





Och ja, emelie, här behöver jag väl inte säga mer än Hockey?

Erkänn att du förstår mina val lite? :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

himla passande låtar om jag får säga. :) klart jag förstår :)

2010-02-16 @ 22:40:07
Postat av: Amanda

tycker detta var en väldigt rolig idé! Keep up the good work :D

2010-02-16 @ 23:33:35
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

haha vilken kul ide :D!

2010-02-16 @ 23:35:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0