En helt vanlig söndag.

Sitter och ser någon film på tv nu, verkar faktiskt bra men det känns som att jag skulle somna på nolltid om jag försökte så de kanske ja borde. . Snart i alla fall. :D Idag har jag varit hemma i eneby o ätit tre rätters med familjen och mormor o morfar. Gott som aldrig förr, nästan längtar till matlådan imorgon ! :) Sen har jag bara varit hemma, fått lite oväntat besök, vilket alltid är väldigt trevligt! Tommy va här en stund och hälsade på katten (tommy är min bror..) och sen slirade alem och Pallepalma i en sväng också, och jag kunde passa på att reta dom lite för att dom va så fasligt bakis och jag mådde prima ;P Alem kunde knappt ställa sig upp från soffan, och inte heller stå stilla när han skulle ta på sig skorna haha. KUL syn! :D Och när jag inte gjort något av de ja skrivit över så har jag typ pratat i telefon. Dagen i ära kunde jag inte låta bli att tänka på alla vänner som jag träffar allt för sällan. De måste faktiskt ske lite förändring där annars blir ja inte vidare glad..

Jag, Alem och palm pratade om att se farsan i veckan, rättare sagt på onsdag! Jag vill vill vill! :) verkar ju så himla rolig! :) Vem är på? :)








tokar!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

jag vill se den :D!!

2010-02-15 @ 18:48:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den vill jag med se :D

2010-02-15 @ 20:21:51
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0