För att vi har bokat Green day!

Yes, det är så sant som det är skrivet. Den 5 juni 2010 kommer bli en dag med stort D. Så fruktansvärt underbart! Green day i Ullevi, göteborg. Jag kommer skratta, jag kommer sjunga tills jag blir hes, jag kommer gråta av lycka, jag kommer stortrivas med allt, platsen, musiken, folket, mina älskade vänner.


Det kommer bli grymt! Tänk er själva, låtar som; Basket case. Time of your life. 21 guns. American Idiot. She. Boulevard of broken dreams. Wake me up when september ends. When I come around. The saints are coming. F.O.D. Holiday, osv. Det finns för många bra toner med dom. Jag längtar ! <3







Lyssna på klippen o förstå hur grymma dom kommer va!!!  :)

Än så länge, jag, Emelie, Tessan och Emma. O jag  har en känsla av att vi kommer bli många fler :)


Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

JAG MEEEE fyyyy faro va de kommer vara häöääääääftigt!!

2010-03-04 @ 17:41:03
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0