Full Rulle!

Oj va senaste dagarna har varit hektiska!

-I onsdags blev de systemet direkt efter jobbet och sen utgång med förkrök i KFUM hallen osen Onzda.

- Torsdagen va ja ledig, skulle åkt till Linköping men det blev stan med Ewe  istället, vi kände att de inte riktigt att vår shopping dag var fulländad så vi tog bussen till maxi när stan stängde, där blev vi sedan hämtade av Alem och Pallepalma som ville ha myskväll, vi hämta upp pizza och hyrde film, klockan gick och skratten ökade, halv två kom jag i säng och skulle jobba dagen efter.

- I fredags efter jobbet blev de o rusa förbi systemet sen fixa sig, vi skulle förbi Johan som hade hemma fest, tänkte gå dit och umgås lite med våra vänner ett tag bara och sällskaps dricka lite.

Efter en vinflaska och några cider blev de roligare och roligare, mellan 5 halv 6 tog vi taxi hem hit och somnade konstigt nog inte på stört.

- Igår, Lördags, vaknade vi trötta som bara den, men då skulle jag till linköping med Emelie så de va bara kliva upp och göra sig redo, innan turen började dit så blev de ytterliggare ett besök på systemet.

Väl i Linköping blev de shopping, missade att köpa lite där och tvingades rusa in även på stan här hemma, sen va de bara hoppaa in i duschen och packa väskan och köra vidare till Emelie i smedby för att fixa sig och äta lite gott. Efter det vidare till Even, sen blev de lång promenad till Linus där det skulle förfestas ytterliggare. Sen vidare till stan för att dansa och ha kul på Otten/Hugo.

- Nu har jag vaknat och dessutom gjort något som jag är extremt glad över. Berättar senare.

Stressigt? Idag ska jag ta de såååå lugnt! Bara va liksom.. :) Men missuppfatta mig inte, det har varit grymt bra dagar!!! :)

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0