High on life.

Eller hög på mitt hår? Ja förstår inte, jag är helt fast! Lukten av nyfärgat hår måste vara de bästa som finns! Luktar så gott så de finns inte! nu kan ja lova att någon tänker tanken att något luktar inte gott, de doftar gott och luktar äckligt. haha men ändå, detaljer, man får inte tänka på detaljer.

Jag tänke på en sak, mitt i detta snö landskap, de är sjuuukt va snö de är. Och jag tycker synd om dom stackare som suttit på taken runt mig o rensat från is från de att jag kom hem från jobbet, ca 5. Fram till det att jag kom hem från fräcka, strax före 11. Hallå? Stackare låt dom vila, de är ju fredag! Jag är inte avis inte ens de minsta. Jag gillar mitt jobb, de må vara mycke o göra och rörigt så man blir yr i bollen, men nog är de varierande och roligt! :) ja säger som jag alltid gör, jag gillar't! De måste ju vara både kallt o läskigt däruppe! Mörkt som tusan också, men efersej så har dom ju sådär tjusiga pannlampor. En sån som vi borde köpa till Annielle o Annie i present så att chaffisen ser dom där ute i snödrivorna i krokek. Haha :)

Hade inte så mycke att säga egentligen, ville mest ge en tanke åt alla stackars takarbetare, martin o linus bland annat :D Ni är nog riktiga livräddare! Kanske i längden i alla fall. så medans vi andra staplar fram, o kollar neråt för att vi är rädda att halka och uppåt för att vi är rädda och fascinerade av istapparna så gör ni något åt saken. Bra initiativ där foks!



Någon som känner igen sig? :P
Går det ens att se? (-Jag borde verkligen träna lite! Sitter hemma framför TV;n för ofta! - Ska du inte med på spinning ikväll då? - Är du galen! då missar jag ju både vänner och seinfield!


Skapligt osammanhängande inlägg men de får ni ta ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0