Himla läckert!



På väg till Linus igår, vad gör man inte om det regnar ute?! Haha gud så de måste sett ut när vi kom där gåendes gata upp och gata ner med våra turbaner. Vi är så himla bra på de där med kort så att de här va dom enda korten som togs igår. haha :) Gårdagen va faktiskt väldigt bra enligt mig, o ja måste säga att jag o Emelie hade ett riktigt flyt där ett tag. :D  





Jag måste få påstå att jag har varit väldigt hurtig idag. Storhandlat och grejat. Rensat kyl och frys, till och med frostat ur frysen, de behövdes då ja tydligen hade missat att stänga den ordentligt häromdagen. Ganska bra jobbat för en bakisdag? ;) Sen har jag varit hemma i eneby och ätit en himla god måltid, fläskfilé potatis grattäng och bearnaise sås, det måste ju vara de godaste som finns!? Bästa!

Nu ska ja loppa mig och leka lite med söta lilla kissemiss så hon blir trött och somnar så ja slipper klappa henne ständigt sen när ja försöker sova. Hon ger sig verkligen inte förrän man gör de, hon bara står där o ser besviken ut och puttar på mig med tassen. :D Onödigt vetande men de är väl de mesta, förutom att vi ska på green day! De är grymt nödvändigt vetande :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0