Hurtbulle?

Ne, seg propp. Jag skriver ett litet inlägg på beordran av Mandis själv. Och förlåt men ja har inte så mycke mer att säga än att jag plötsligt insåg att jag är lite av en tidsoptimist, jag vill alltid hinna så himla mycke. Idag har jag jobbat, sen köpte jag ny lampa, fin fin. Ni får se imorgon eller något =) Sen skulle jag äta på goda underbara woktime med amanda och ewe, och sen klockan 18 ungefär skulle vi rulla vidare mot basketen med de några av dom andra hjärtanen.

Men jag va klantig, hann inte så mycke. Gjorde bra prioriteringar, maten och basketen, de goda före de jobbiga eller hur säger man? Sen när jag kom hem tänkte jag ne nu ska ja va hurtig o torka golven, klockan va väl mellan 21-21.30 när jag kom hem, och jag kan säga så mycke som att än har ja inte direkt lyft rumpan ifrån soffan, och nu är klockan 23.45... har de på tok för bra här i hörnet med min stickade tröja, datorn i knät och en sovandes (för en gångs skull inte snarkandes) katt. Så mysigt så.

Och nu är de typ dags att sova, får försöka klämma in städningen på schemat imorgon som förövrigt typ redan är fullt. Först jobba till minst halv 5, sen tänkte jag hinna byta en tröja på stan, städa, byta gardiner, äta tacos med de underbara, och gå på bio. Superaktiva Emma, javisst. Och nu, godnatt önskar törnqvist. (oh så klurig man kan va såhär på en kvällskvist.) Haha nu går jag för långt här.

Bjuder på en bild som är 100% stulen från bettan så länge. Bara för att ni alla är så bra. <3. och, ja säger direkt de där är inte alla de bästa, de där är dom som va där just då. Så jaa, just det, även du du och du som inte är med tillhör de bästa :)


Haha vi ser typ ut som en klass på klassresa eller något :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så trevligt med ett inlägg! nu ska jag byta mina lakan i sista minuten sen ska jag med sova ;D natti!

2010-02-16 @ 23:55:03
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

hihi spännande :D!



hahah ja de är lugnt Maggan stul på bare ;)!



Jaa vi ser ut som en klass på klassresa, men i vårat gäng är ju alla sammanträffar som en klassresa, allt kan hända och man vet aldrig vad som kommer hända :D!

2010-02-17 @ 00:03:41
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0