Katastof kasst!

Följde med Emelie förut som blivit av med sin telefon o va tvungen att köpa ny, kass säljare alltså! Han glömde till och med skicka med sim kort! Emelie drog de där kortet med att jag va mer van genom jobbet och fick mig tillslut till att ringa till kundtjänst o höra om han missat de eller om de kommer på posten eller något, men han va totalt värdelöst och hade glömt att ge oss ett simkort. Dålig alltså, men den här va bra mycke trevligare och skulle skicka hem ett.

Väl där inne blev jag påmind om hur mycke ja behöver byta telefon, min är sämst, den slutar fungera totalt i x antal timmar, den är seg som attans, den tar inte emot hela sms, skickar inte som den ska och väckarklockan är totalt körd. Jag hatar den här telefonen, men de känns ju lite att behöva betala av en tredje telefon, fan också.. Ska aldrig mer köpa något annat än sony ericsson. Min telefon är en total blåsning och jag lovar att gud sitter o skrattar åt mig varje gång ja blir tokig och vill slänga telefonen i golvet. Vilket ja givetvis inte gör då den antagligen skulle bli 1000 gånger värre, om möjligt. haha fan också, nu ska ja ringa emelie på beordran och sen se en film.


Hej jag är en lila ful telefon som suger och är totalt värdelöst. Köp mig och jag gör din sociala frihet med telefonen till en förbannelse. Mouhaha.





Kommentarer
Postat av: madde

nae jag är inte alls bitter! :D

2010-02-16 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0