Long time ago. .

Ja, nu va de visst ett tag sen jag skrev här, det är ju inte alltid man hittar tid till sånt, tex, på helgerna är de ju oftast bara att glömma det. :)

Den här helgen va bra bra. I fredags efter jobbet så va de bara rusa iväg till affären för att inhämta lite snacks och drink material till kvällen som sedan skulle börja här med tjejerna och skulle fortsätta på Palace för nyöppningen där. Varenda liten bild är stulen från Emmas blogg, hon är ju den av oss som alltid varit en hejjare på att fota. :)

Jag kan kort och gott erkänna att Tessan gjorde den snyggaste entrén ever! Med följd av Amandas Entré och Emelies kvittojakt. Haha ni som va där vet ju va de handlar om, och förstår nog mycke väl att det kan ha varit en gnutta ironi i de där med snyggaste. Kul va de i alla fall :D Garvade så jag grät ungefär. :)

Palace va helt okej men jag har varit med om bättre folk, stämning, musik :) men men. Jag och tessan gick redan vid två och satte oss och käkade istället. Bästa på länge va faktiskt när vi kom upp till södertull och skulle ta en taxi där så Tessan kunde komma hem. Men vi förstod inte varför alla plötsligt väntade på en kund när vi sa vart vi skulle. Ja, de va helt enkelt ingen som ville köra oss två kvarter bort. :D





Kommentarer
Postat av: tesseli

haha roligaste med taxisarna :D måste ha sett ut som yrväder som bara sprang åt olika håll så fort vi såg en ny taxi :D

2010-02-03 @ 17:48:45
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Amanda

Väldigt bra helg, och väldigt goda drinkar :D Bra jobbat!

2010-02-03 @ 17:50:15
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0