Middag på La Uva

Blev en lite längre dag än väntat på jobbet, tänkte lyxa till de och gå vid fyra idag eftersom jag hade lite brått, men alltid när man planerar att gå tidigare så dyker det ju upp något, helt otroligt, och när ja väl stängt ner o bestämt mig för att gå så ringer det och ja fastnar i telefonen i säkert 20 min, eller  13 min som dom vanligen brukar va, tur att dom är så goa så att de inte gör mig så mycke :D

Men nog fick jag rusa hem och hoppa in i duschen snabbt som attan! Sen kom bror min hit och mormor och morfar,sen gick vi vidare till La Uva där jag och tommy skulle bjuda på middag. De blev tapas, en himla massa lustiga saker och potatisen va nog godast :P Men nu ska ni få höra Emma testade något nytt,  just det, Emma smackade på bläckfisk! Friterad sådan,  inte dåligt va? De måste åtminstone Tessan tycka som mobbar mig för att jag råhatar saker som jag inte ens smakat, o även ewe håller säkerligen med Tessan på den punkten. Woktime.. höm.. :D

I alla fall så avslutades middagen med en Creme Brulé,mmmm så gott! Någonting jag poänterade är att man borde göra sånt lite oftare, för nog uppskattades det, mormor tjallade om att morfar pratat om det i flera dagar, söt :) haha





Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

ojj sensation, bra emma :D! Va tyckte du då?

2010-02-20 @ 10:44:36
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: tessan

fasen blir ju riktigt stolt över dig emma :D BRA DÄR! nu kan vi börja käka allt möjligt ihop, hihihihihhi :)

2010-02-20 @ 11:17:02
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Even

Oj Emma Törnqvist har tagit en steg o smakat på något okänt :D hihi duttigt emma;D

2010-02-21 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0