Någe nytt ! :)

Jag tänkte börja med en liten sak som jag tänkte kunde vara lite kul?! Ja tänkte nämligen på en sak.. Ni vet hur en låt kan få er att så alltid bara tänka på en viss person, sin kärlek? sin vän? En främling? Juste, så nu ska ni kära vänner få se vilka låtar som bland annat är era låtar! Den ni! Självklart är de väl kanske fler på en del men framförallt låten som jag kommer lägga ut. Någon gång kan de hända att de blir flera, om jag har svårt att välja haha.

Självklart, vad är paradiset utan en tvist? näerå men givetvis tänker jag inte lägga ut alla på en gång så ni får vara tålmodiga. En per dag, mer än så blir de inte. Så håll utkik för bövelen. :)

Börjar snart =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0