Nervös!

Blev visst inget att lägga in bilderna idag, det har ja absolut inte tid med. Nu har jag suttit o läst igenom papprena inför imorgon och jag är såå nervös! Imorgon klockan sju är det tänkt att tåget ska gå till Stockholm. 10 börjar mötet som vi ska på med företaget vi handlägger löner åt, först va de tänkt att de skulle hålla på till 18.00 men vi måste med tåget 18.20 så vi ska inte stanna så länge. Men ska jag vara ärlig så räcker det nog ändå... Nämnde jag att mötet är helt och hållet på engelska och med en massa höjdare varav jag inte har träffat en enda..

Skrämmande!


Jag är enormt, sjukt, extremt nervös.

Och nu måste jag sova annars kan det sluta illa, godnatt. :)




Jag vill träffa Emelie carmhagen min lilla pärla snart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0