Så kasst!

Precis kommit hem från en mysig fika med mina kära vänner, emelie, tessan, annielle, annie och ewe =) Mysigt som attan och lagom avancerat för mig idag känner jag. Huvudvärken typ dunkar! Lite negativ kritik för fräcka på kungsgatan alltså, för de första vänta annielle en evighet på hennes macka som dom hade glömt, hon fick efersej en cola i genäld men va fan de hade hon ju redan en?

Och gissa vad? de sämsta jag har hört, vi frågade när dom stängde, då va klockan va halv 10, och vad säger han? Joo att dom brukar stänga 11 men idag tänkte dom stänga tidigare, men de va ingen "fara" han skulle säga till när vi skulle gå. DRA MIG BAKLÄNGES så otroligt dåligt! Usch blä fy, det är så inte okej.

De är i dom lägena man ska va lite grym o säga att enligt paragraf 5 i arbetslagen så är de inte godkänt att stänga tidigare än utsatta öppetider. Han skulle nog få sig en rejäl elchock då, vad skulle han säga liksom ? Ofta han vet vad som står i paragraf 5, ofta han ens vet om det finns en sån, han vet väl inte ens om det finns en sån lag ? :) de vet efersej inte jag heller men de behöver man ju inte tala om.

Vi skulle sagt att vi va skribenter från aftonbladet och skulle testa norrköpings cafeer! OJ DÅ, kick i rumpan av chefen då kanske? Skulle nästan va värt :) Fast vi fick sitta kvar, de kom några av hans egen sort o dom våga han ju inte säga till. ( Menade givetvis inget illa, men de är ju sant o de vet vi alla. )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0