Saturdaynight!

Jag kom på att jag glömde nämna en sak, nämligen att jag har haft en riktigt bra helg! Middagen va great, allt va great. I lördags så var det tänkt att det skulle vara klassfest med våran gamla klass från 1-6an, mysigt, det va sån sjuk sammanhållning i den klassen så det är ju synd att man inte träffar så många längre. Men men, i alla fall så blev det så väldigt många som skulle komma och det strulade till sig med vart vi skulle va. Det slutade i alla fall med att jag linda och jenny sågs, oså emil och oscar. Himla kul o träffa dom, emil och framförallt Oscar har jag inte ens sett på flera år, det är alltid kul o se folk nu när man fortfarande har kvar bilden från lågstadiet liksom, det är ju alltid så dom kommer se ut i mina ögon haha :)

I alla fall så blev de himla bra, mycket att ta igen och uppdatera sig på om man säger så. Innan gästerna kom hem hit så va jag och Linda på stan en sväng och jag va smart. Jag köpte ett par byxor som jag faktiskt hade på mig på krogen sen, de va ju så fasligt kallt ute så de lockade ju liksom inte med strumpbyxor, det är bara vänja sig jeans och pumps är ju sjukt snyggt ihop!

Sen lagades det god god mat och bakades fin fina cupcakes som vi skulle bjuda på. Perfa. Dom blev ljuvligt goda måste jag säga, och underbart söta :)

Kvällen slutade på krogen där vi splittades några till otten och jag till hugo, väl där inne mötte jag upp emelie & annielle, samt massa folk jag inte räknat med att möta, kul! :) Älskar dom där kalaskvällarna som man inte anar men som bara blir så sjukt bra, synd bara att jag va lite elak däremot slutet och kände att någon behövde få lite snö på sig. Men de va faktiskt bara en liten puff, offret får skylla sig själv som va ostadig :P PS, jag vidarebefodra faktiskt en liten ursäkt till honom igår. Haha





Enda bilderna som togs under kvällen va tyvärr på våra fina cupcakes så jag har inte mycke mer att bjuda på :D
Nu ska jag laga till lite mat osen träna, det behövs efter den här helgen och jag är riktigt pepp. Emma/Bettan, nu jäklar tar vi tag i de här sista månaderna fram till sommaren, den närmar sig ju med stormsteg!
Pepp pepp pepp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0