Snöökaos!

Jag har hört rykten om att snön har blivit värr o värr nu under dagarna som jag har varit sjuk, folk har fastnat, är insnöad, kollektivtrafiken har visst också fått fnatt. Och vad vet jag som har suttit här hemma med tända ljus under en filt dag ut och dag in.. Det är minsan inte mycke man ser här på sin lilla innegård. Känner mig helt ovetande. Riktigt sådär så att det ska bli spännande och komma ut, och bara för att alla sagt som dom sagt så tror ju jag att de kommer va driver som är bra mycke högre än mig själv men riktigt så kanske det inte är...

Det tråkiga med att bo här inne i stan mitt i smeten är att man är nog inte riktigt med på hur mycke snö det egentligen är. När jag kom hem till mina parents i eneby i helgen så va de ju helt ofattbart mycke snö, skulle ja hoppa jämfota ner i snön där så skulle ju till o med halva låren försvinna. Sånt märker man inte riktigt här, här är de nertrampad och i äcklig färg pga bussarna. Och drottningsgatan är ju dessutom lika torr som i juni ungefär.

Emelie sa att snön nästan kom upp till hennes fönster igår, coolt. Jag vill också kunna öppna fönstret och klappa snön ungefär. Men ska de va snö upp till mitt fönster på typ fjärde våningen så är de ju inte så bra för då är ju halva stan verkligen verkligen insnöad o de vore väl ingen höjdare i guess. :)



Dom här bilderna tog jag i tisdags, nu är de ganska mycke värre vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

haha va, jag har använt mina :D! dålig utsäkt ;)

2010-02-04 @ 12:08:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

haha du får skaffa dig längre armar ;D!

2010-02-04 @ 13:38:34
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

HAHAHA jaa snygg va ;)!

hihi jaa va bra att du är dem ja är skiiit glad!!



Åh tack gumman värmer, samma här för dig de vet du <3

2010-02-04 @ 16:29:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: J

de där gula huset är mitt huuuus!!

Vart bor du egentligen som har en sån insyn på våran innergård??? :P

2010-02-04 @ 21:12:46
URL: http://shipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0