So sorry!

Förlåt men jag orkar helt enkelt inte lägga in några bilder idag heller, jag är helt slut! Mötet blev långt vill jag lova.. Vi åt lunch i mötesrummet, under mötets gång, likaså frukost och fika så de blev minst sagt ingen vila. Jag drog nitlotten som vanligt och åkte på att skriva protokoll, fun. Så nu vet jag vad jag gör imorgon, renskriver ett protokoll på tre sidor, på ENGELSKA. De kan ja som sagt pyssla med ett tag.. Oså drar det igång på jobbet imorgon , massor att göra. Och dessutom massor att göra från mötet, saker att kolla upp osv inför nästa möte. Den gången är de i alla fall ett telefonmöte. Vi hamnade mitt i värsta projektet nu, de blir ju minst sagt spännande! :)

som sagt, jag är dödstrött, ställde mig och stekte pannkakor klockan 20.00 när jag kom hem för att jag va så extremt hungrig! Och Flora är leksugen som aldrig förr, sötsaken, jag ska busa lite me kattsöten och pussa henne lite. Sen ska jag sova, tro't eller ej klockan 22 kommer jag va i drömmarnas värld, ja lovar. :D

Förresten, min klänning har kommit från nelly! Har dock inte hunnit hämta den än eftersom jag kom hem så sent, men imorgon så :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0