Tradigt

Ibland kan de verkligen vara tradigt när man kommer hem efter en rejäl runda, känner sig lite hängig, ont i huvudet och trött. Då tänker man ju ganska ofta, SKÖNT då kan ja unna mig en liten stund för mig själv, sitta vid datorn en sväng, lyssna på musik, kolla facebook, o bara läsa allt spännande. Men så ramlar man på mållinjen, det finns ingenting att läsa. Inget nytt har hänt, inget är spännande då känner man liksom bara neeeeej! Nu måste jag ju göra något vettigt istället, himla onödigt! :D

Ska man hitte på då? Laga mat? Städa (behövs konstigt nog inte direkt), städa garderoben kanske? det är ju en spännande grej men å andra sidan så tar de typ hundra år, och jag har helt enkelt inte hundra år på mig..

Sova en slurp kanske?  Tufft val! Måla naglarna kanske? där kom jag minsan på något! :)

Något sköjjj ska man väl kunna göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0