Nya beställningar :)



Beställningarna nedan är gjorda, skönt nog så har även stylebystars börjat med faktura nu så ja behöver inte betala ett öre förrän jag vet om det är bra! Skönt! :) Kjolen längst ner ska tydligen vara lila så de blir ju minst sagt spännande om man säger så :D Och den andra klänningen från nelly är sååå sommar, brun, jeansjacka, fiiint!

Vill ha hem de nu nu nu! Vet att jag kanske borde hålla fingrarna lite i styr men lite i styr är dom faktiskt.. lite. :) Men de är så mycke roligare o beställa vissa saker för dom få sakerna som man hittar på stan som är otroligt fina är de ju ofta 100 personer till som älskar och köper och jaa, då är de ju inte riktigt the same. Jaja.. Hoppas dom sitter bra, nu borde ja sleepa. Imorgon ska jag pallra mig till jobbet !













Kommentarer
Postat av: madde

på onsdag ska alla hålla tummarna=) åker upp över dan då.... jag längtar!!

imorn äre jag ska ut. hoppas det blir kul, annars dröjer det väl tills i april eller nåt innan jag går ut nästa gång. då får jag väl ha en 4månaderssenareinflyttnings/försenadfödelsedags/jagkanskeblirreseledarefest!

2010-02-04 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0