Vår!

Jag tror jag nämnde ett par underbara byxor häromdagen som jag ville ha i vår tillsammans med ett par vita converse. Well.. Jag åkte till linköping i lördags med mor och far för att hitta en lite mer passande storlek, men hittade dom inte. Beslutade mig genast för att ta dom i alla fall och istället besöka gymmet lite oftare nu framöver :) Dom är ju så superfina!

köpte även ett par high heels, ibland kan det ju va vackert att få se ner på världen ;)





Nästa månad ska jag unna mig ett par vita converse. Jag längtar, då hoppas ja den vita smörjan är borta också så ja kan använda dom direkt, annars är det ingen kul :)



Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

nämen kolla där ;P



Är de skorna ja o tess har ;D?!

2010-02-04 @ 11:39:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0