Vem var du?!

Imorse när jag gick till jobbet efter att ha somnat om och sovit alldeles för länge så frös jag typ ihjäl. Men de va inte poängen, poängen va att de åkte förbi någon bil o vinka, o ja tänkte esch de va till någon annan. (Trots att de inte va någon runt om), men sen vänder bilen och han/dom ropar Emma, oh my vem är det?! Tänkte jag.. Så ja traskade på, någon vit jobbarbil, kan ju va vem som helst liksom? Sen åker dom förbi igen och vinkar som en tok. Och ja vinkade och log lite diskret men kunde ju fortfarande inte se vem det va för att det speglade sig så himla mycke. :D

Jag har verkligen ingen aning ju, vem va de?! :D Så himla lurigt att inte veta ju, sånt kan man störa sig gärnet på! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0