Desperat behov av smakråd!

Den här är ju redan ett självklart måste till min garderob så fort lönen når kontot nästa måndag. Finns inget tvivel! :) Så himla fin så ja nästan ramlar av soffan!



Men sen är ju frågan, bikinisarna nedanför, jag borde nöja mig med att beställa en här och nu och då är ju frågan vilken? Jag kan omöjligt bestämma mig! Vad säger ni? :)
Båda är så extremt jag så de finns inte liksom!


                              

Kan inte någon hjälpa mig och ge en liten hint på vilken som är finast.?! Nackdelen med den lila är ju att jag har extremt många i den modellen och just randiga, men den är ju bland de finaste jag har sett liksom!?

 

SVÅRT!

 


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

lila :D!

2010-01-17 @ 23:46:31
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Daniella

Oja, den lila såklart! vart är den ifrån? :)

2010-01-19 @ 10:53:44
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0