Every changes are good changes?! Right?

Ne, så är det nog inte riktigt...

Tyvärr så vet man aldrig innan om en förändring är bra, det är synd och otroligt tråkigt för antagligen är de just där många faller, mitt på mållinjen för att man inte vågar chansa. Tänk om... Just dom orden dyker nog upp väldigt ofta i vardagen hos folk, tänk om jag skulle ringa honom, tänk om vi skulle åka dit, tänk om vi skulle träffa dom. Ta tag i verket o gör de istället. Säger jag som att jag vore värsta förebilden när de gäller just att chansa och ta ett kliv. De är jag inte. men ändå.. De är en sak att lära ut och tipsa andra och en helt annan att själv leva därefter, tyvärr.

I alla fall; En liten förändring i mitt kära kök, kan ni se skillnaden? :D

Före;





Efter;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0