FAILURE!

Usch och fy. Just nu känns allt som världens värsta misslyckande. Jag har säkerligen minst pengar i världen, samtidigt som jag inte har någon ork att vara såhär fattig. Det är rekord för mig, jag erkänner att jag är så mycke fattigare än va ja brukar vara och det är så mycket jag behöver göra med pengarna som jag inte har. Och då menar jag faktiskt seriösa saker. så det så.

Som grädden på moset eller körsbäret på toppen så är magen svullen som en atombomb ungefär, det är inget kul. Snälla gud sluta jävlas med mej. Tragiska jag, tragiska vecka. Nu ska jag äta och skutta runt för mig själv och samla på mig endorfiner, frågan är, hur sjutton får man en extremt svullen mage att bli mindre svullen en period som denna?

Fail. Fail. Fail.

Jag hoppas faktiskt att inte många läser det här, men jag va typ tvungen att skriva det... Ni vet, skriva av sig som folk brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0