Finaste!

Var på stan en sväng med Emma idag efter att jag hade slutat jobbet, vi stressade runt och kikade lite i butikerna innan det var dags för träning igen. Och jag har en rejäl confession att göra, jag har blivit kär.

Jag har blivit kär i ett par byxsor som jag skulle kunna kalla för dom finaste i världen just nu, ett par ljusa jeans från Bikbok, med sånnadär lappar på som att dom skulle va lagade, och guess what, lapparna är i typ blommigt, ljus blått och ljus rosa eller något sånt och jag älskar dom mer än allt! typ  :)

Men sen är jag ju oturen själv så att det fanns ju inte i min storlek, tur som jag har så har min kära Evelina lovat att hålla ögonen öppna i helgen i stockholm, och jag själv får väl försöka pallra mig till linköping och se. Hittar jag inga så ska ja fasan köpa dom som är för små och banta ner mig tills jag kan ha dom, låter som en vettig idé va? :) Bara sååå gillade dom där byssorna, underbart till ett par vita tygskor!

Och bara för de så kan ja passa på att klämma in att jag är arg. Vill inte ha mera snö, ja vill ha vår! Solens första strålar, årets första halvars glass och tygskor, jag längtar sönder!





Ooooj, sicken gammal bild jag hittade! Från när jag och madde va på Öland med mina parents , när kan de ha varit?  år 2005? Ett glädje skutt för den kommande våren ? :) Soon I hope!


Kommentarer
Postat av: madde

haha längta efter våren du. =) den kommer nog itne än på ett tag!

2010-02-03 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0