Hurtigt!

Oj, silken hektisk dag, börjar hela dagen med att försova mig. Skoj, de blev brått helt enkelt, sen kommer ja ut springandes ur min port och så snart ja närmar mig valvet och nygatan med alla dessa hållplatser och allt folk som står där och glor och väntar så sa de bara swish, sen låg jag på marken och hade lite måttligt ont, ramlade mitt på blåmärket ja fick på rumpan igår, nice. Sen gick jag som en stelbent kråka för att jag va så nervös hela vägen. :)

Direkt efter jobbet så hämtade Even upp mig och vi gick en runda på stan, det shoppades rejält för min del vill jag lova, två skjortor, ett par tight, två tröjor och ett linne och det bästa med det är att allt är så lovely! jag är nöjd :) Sen åt vi god god mat på kupolen och hade det allmänt mysigt :) Såg faktiskt ett träningslinne också som jag tänkte köpa imorgon , de går åt!

Så snart stan stängde klockan sju så for jag upp för mina trappor, bytte om, matade kissemissen, mötte Emma och tränade. Duktigt av oss! Även Alex va där och kämpade, passet va poppis, fullt efter 10 min.. Men sen va de ju väldigt kul också :D

Nu orkar jag inte mer, jag ska sleepa. ! Godnatt skatt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0