Min söta lilla misse. :)

Ja, jag vet inte om jag nämnt de för alla eller inte men jag har ju dårå gått och blivit med katt. Så mysigt så, en som sitter bredvid och vill kjela hela tiden, en som sover mitt emot mitt ansikte varje natt och någon som väcker mig på morgonen genom att kurra in huvudet emot mig och klappa mig på kinden med tassarna :) Söta lilla Flora.

Varför Katt?! fallet va ju faktiskt de att jag inte hade jätte mycke val. Min bror hade katt och pendlar med jobbet till södertälje, nu får han inte göra de längre. Eller självklart får han väl men dom betalar ingen ersättning för de. Istället får han bo på scandic hotell i veckorna. Och ja, voila! Syster yster fick ta katten och nu kan han glömma att han någonsin får tillbaka min gosgumma. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0