Movienight, skräckis!

Igår bjöds de på en dundrans filmkväll hemma hos mig, jag, emma, tessan, tess. Haha de va kul, ofta de är 4 tjejer och bara två olika namn :P men ändå, sen grabbsen också förstås, puttepatt jocke och gurra satt och kurrade ihop oss i min lilla soffa och hade de bra om man frågar mig. Palm kom med projektorn och vi körde på storbild igen, gissa vilken film!? den där skräckisen som inte är så ny längre, jag tycker om att kalla den för panorama city, do not know why för så heter den inte men något sånt... Hur vågade vi undrar ja?! Alla satt på hellspänn förutom jocke som satt och väntade på läskigare scener.. jag kan kort o gott säga att den va inte så bra..

Som alltid så innehåller våra filmkvällar en stor del youtube, och ja, de finns en sak som kan få mig att tjuta av skratt! lägger in den längst ner för om någon inte har sett den så har ni verkligen missat något!

De va en upplevelse när vi blev hungriga kan jag lova, vi gick till mc donalds, efter maten skulle vi köpa glass, alla blev lite inspirerade av min Mc Flurry med daim och kola sås, dvs den gamla delux, så alla körde en specialare, medans vi väntade så stog vi alla på rad bredvid varandra på ett nästan tomt donken. Efter ett tag när vi vände oss om så hade de kommit en hel del folk, de roliga med det va att alla stog på rad bredvid varandra dom också för de va ju ingen som fattade vart kön egentligen va :D



Katten va sötast när bilden kom upp på väggen,
försökte ivrigt fånga musen så fort vi rörde den :D



Gubben i gult är lätt skönast! :D


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

hahahahah så sköön!!

2010-01-07 @ 21:51:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0