One last look then I wave goodbye.

Ibland är det bara så extremt skönt att träna! Bara få ut allt, alla funderingar, allt det jobbiga man gått och grubblat på, att bara få tänka på det ibland och köra gärnet! Bara få tänka på det och gå en promenad med raska steg och ipod med högsta volym. Det kan va bland de bästa, alla behöver nog det en o annan gång. Bara sitta hemma o grubbla kommer man ingen vart med. Ut och rör på påkarna så kommer man hem nytränad och glad, plötsligt känns det som att hela världen är i ens händer. Det är vad jag kallar bra! :)

Idag va de danspasset igen, de är grymt. Jag gillart skarpt för att vara ärlig, allt möjligt lustigt, Lite Michael Jackson dans och lite dans till någon skum låt, "om jag vore en muffins" de är också bra. Jag gillar braiga saker keep up the good work. :)






Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

like like like!! Haha knas roligt!

2010-01-20 @ 22:50:35
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: madde

hade dom gjort ett nytt pass?? :)

2010-01-21 @ 11:05:10
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0