Promenix!

Idag skulle jag och Emma varit duktiga och börjat med träningen igen men nä, så blev de inte, men istället tog vi en långpromenad utmed stadens promenader passande nog och pratade om allt och inget. Kallt va de minsan men de glömde ja bort ganska snabbt när vi väl börjat gå :D Så ja, alla ni läsare, som är så otroligt många höhö, ut i de härliga snö sverige, visst sommar är skönt men de kunde varit värre, de kunde varit regn :D

Promenixen avslutades med varm choklad/Te och massa poppisar osen en riktig tjejfilm som jag nästan riktigt längtat efter att se, Mean Girls, så tjejig men faktiskt väldigt bra, enligt mig om man säger så. Linday Lohan är väl ändå någon som åtminstonde passade i sin rödaktiga härliga hårfärg, de är så otroligt fint när någon passar i det! Men de gör ju inte ja så dreeeeam on! :D





Aja, ja ska ta tag i träningen men varm choklad är liksom inte varm choklad utan grädde! :) Jag by the way älskar mina jumbo muggar från Bruka! Så stora o maffiga, blev lite mycke i dock, fick typ i ett halvt mjölkpaket :D

Vettig information va? Glöm inte anteckna. haha.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m

haha de såg ja inte förrens du sa de :D! hmm jaa du ja bar gick in i fest mappen o bara tröck upp o tog försat bästa bild på oss, hm kan de va från amandas o ewes fest? är inte säker :P



Myys pys :D! Imorrnär de "riktig" träning :D

2010-01-11 @ 22:42:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0